مخبر - 1398/02/25 - برنامه های اولا کالنیوس، جانشین دیتر زتچه و مدیرعامل جدید دایملر

برنامه های اولا کالنیوس، جانشین دیتر زتچه و مدیرعامل جدید دایملر
اولا کالنیوس به زودی جانشین دیتر زتچه، مدیرعامل فعلی دایملر، خواهد شد. او به تازگی از برنامه های خود برای آینده ی دایملر صحبت کرده و کاهش هزینه ها را در اولویت قرار داده است.
برنامه های اولا کالنیوس، جانشین دیتر زتچه و مدیرعامل جدید دایملر

اولا کالنیوس، جانشین دیتر زتچه و مدیرعامل جدید شرکت دایملر، به تازگی اعلام کرده شرکت مرسدس بنز با رهبری او با ایجاد اتحاد در سراسر صنعت خودروسازی، هزینه ی ساخت و توسعه ی خودروهای جدید را به طور چشمگیری کاهش خواهد داد. موضوع اصلی به کاهش هزینه های ساخت خودروهای الکتریکی مربوط می شود. کالنیوس دراین باره می گوید:هزینه ی ساخت خودرو الکتریکی بیشتر از خودرویی با پیشرانه ی احتراق داخلی است. سخت تلاش می کنیم تا این هزینه ها را کاهش دهیم؛ ازاین رو، نیاز داریم روی کاهش هزینه ها در مهندسی محصولات کار کنیم. از حالا تا سال 2025 فرصت داریم در کاهش هزینه های ساخت گام بلندی برداریم.

اولا کالنیوس / دایملربه گزارش رویترز، مدیرعامل آینده ی دایملر اعتقاد دارد هزینه ها باید تا سال 2025 روند کاهشی داشته باشند و این امر به بنیان گذاری روابط موفق و اتحاد در سراسر صنعت خودروسازی بستگی دارد. کالنیوس معتقد است:همکاری ها افزایش خواهد یافت. ایجاد اتحاد، تنها به سایر خودروسازان و تأمین کنندگان محدود نخواهد شد؛ بلکه با شرکت های فناوری هم روابط مناسبی ایجاد خواهیم کرد.

اولا کالنیوس / دایملردایملر مشغول ساخت تعداد درخورتوجهی از خودروهای الکتریکی و هیبریدی است تا بتواند به هدفش در راه اندازی ناوگان خودروهای پاک دست یابد. به گزارش مرسدس بنز، این شرکت قصد دارد تا 20 سال آینده، تمامی محصولات خود را عاری از هر گونه آلایندگی تولید کند. به منظور دستیابی به این اهداف، دایملر در نظر دارد تا سال 2030، نیمی از خودروهای خود را در مدل های الکتریکی و هیبریدی بفروشد و فرایند ساخت خودروهای پاک را از سال 2022 آغاز کند.

اولا کالنیوس / دایملرمقاله های مرتبط:

  • BAIC چین سهام دار دایملر و مرسدس بنز می شود
  • عملکرد حیرت انگیز سیستم تعلیق E-Active در مرسدس بنز GLSبا وجود اعتقاد دایملر به زیرگروه خودروهای الکتریکی EQ خود، چندان منطقی به نظر نمی رسد شرکای تجاری جدید فقط در ساخت خودروهای الکتریکی با دایملر همکاری کنند. بنابراین، همکاری دایملر با شرکا در ساخت خودروهای احتراق داخلی هم توسعه خواهد یافت؛ اما همان گونه که قبلا اشاره کردیم، بسیاری از خودروهای مرسدس بنز، هیبریدی و الکتریکی خواهند شد. برای رسیدن به این هدف، مرسدس بنز تاکنون با رنو و نیسان و بی ام و به توافقاتی رسیده تا بتواند با کاهش هزینه های ساخت، خودروهای پرتیراژ تولید کند.

    اولا کالنیوس / دایملرعلاوه براین، شریک تجاری چینی دایملر با نام BAIC، قصد دارد 4 تا 5 درصد از سهام شرکت دایملر را بخرد. کالنیوس دراین باره می گوید:از سرمایه گذارانی که آینده ی حمل ونقل را در دایملر می بینند و به فکر سرمایه گذاری بلند مدت هستند، استقبال می کنیم.

    اولا کالنیوس / دایملربا تمام این ها، راهکار جدید مرسدس بنز همیشه با تحسین جهانی روبه رو نشده است. پیکاپ جدید مرسدس بنز با نام X-Class هنگام معرفی با انتقاد های شدیدی مواجه شد و بسیاری از این خودرو به عنوان نیسان ناوارای به روزرسانی شده نام می برند. ازنظر فنی، این موضوع کاملا صحت دارد و مرسدس مدل X-Class را با کمترین تغییرات شایسته ی نشان مرسدس بنز به بازار عرضه کرده است.

    اولا کالنیوس / دایملربنابراین، اکنون نگرانی ها درباره ی نتیجه ی ضعیف ناشی از همکاری مرسدس بنز با سایر شرکت ها و افت کیفیت خودروهای این شرکت به عنوان برند تولیدکننده ی خودروهای لوکس در حال گسترش است. بااین حال، به نظر نمی رسد اولا کالنیوس به هیچ کدام از این مسائل اعتقاد داشته باشد؛ چراکه هدف اصلی وی، ساخت خودروهای بدون آلایندگی الکتریکی است. کالنیوس به صورت رسمی یک هفته ی دیگر به عنوان جانشین دیتر زتچه معرفی خواهد شد.


  • محتوای این خبر به صورت خودکار از سایتهای مورد تایید ج.ا دریافت شده و بدون هیچ دخل و تصرفی نمایش داده می شود. اگر به هر دلیلی نیاز است که خبر حذف شود، لطفا از این لینک استفاده نمایید تا در اسرع وقت اقدام شود.
    اخبار مرتبط




     |  درباره ما |  ارتباط با ما |  تبلیغات |  آخرین پستها |  تیتراخبار |  خبرگزاریها |  صفحه اصلی | 

    مخبر جامعترین و بزرگترین سایت جمع آوری اخبار ایران می باشد که توسط موتور هوشمند جمع آوری و پیش پردازش اخبار هزاران فید خبری را جمع آوری نموده و در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
    مخبر هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده نخواهد داشت.