تاثیر شرکت های زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو در افزایش قیمت خودرو

تاثیر شرکت های زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو در افزایش قیمت خودرو
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 150 شرکت زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو هستند که گفته می شود این تعداد به 105 شرکت کاهش یافته است، گفت: اعضای هیات مدیره این 150 شرکت زیرمجموعه، حقوق می خواهند و این امر در افزایش قیمت خودرو نیز تاثیرگذار است.
تاثیر شرکت های زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو در افزایش قیمت خودرو

اقتصادگردان- محمد حسن آصفری 25 دیماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی که با حضور مدیرعامل شرکت ایران خودرو برگزار شد، با اشاره به قیمت تمام شده خودروها بیان کرد: توقع این بود که با حضور مقیمی در ایران خودرو، تکلیف قیمت خودرو روشن شود.
وی با تاکید بر اینکه هر سه ماه یکبار قیمت خودرو به صورت تصاعدی بالا می رود، این قیمت ها با چه دو دو تا چهارتایی محاسبه می شود، افزود: این شرایط قابل پذیرش نیست، قیمت بسیار بالاست و اگر تعیین قیمت در زمان مدیرعامل فعلی انجام نگیرد، نمی دانیم به چه زمانی امید داشته باشیم.
آصفری با بیان اینکه در حال حاضر 150 شرکت زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو هستند که قرار بر تعیین تکلیف این شرکت ها بود، افزود: گفته می شود که این تعداد به 105 شرکت کاهش یافته است که البته بعید می دانم. به هرحال اعضای هیات مدیره این 150 شرکت زیرمجموعه، حقوق می خواهند و این امر در افزایش قیمت خودرو نیز تاثیرگذار است. مجلس کمک خواهد کرد که دست برخی افراد که هیچ کاری در این عرصه نمی کنند، کوتاه شود، اگر این شرکت ها کم شود قیمت خودرو کاهش پیدا می کند.
وی با اشاره به اینکه قرار بر افزایش تولید خودرو بود، اما امروز مردم را تشنه خودرو گذاشته اید و این درست نیست، گفت: چرا استان مرکزی باید فقط در عرصه قطعه سازی فعال باشد؟ در حالی که قابلیت تولید خودرو را دارد، یک زمان مقرر بود که هپکو خودروی سبلان را تولید کند، اما نشد. خروجی سفر امروز می تواند تولید یک خودرو از صفر تا صد در استان مرکزی باشد.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پرداخت بدهی قطعه سازان افزود: اگر امروز برنامه زمانبندی برای پرداخت مطالبات قطعه سازان تعریف شود، می توان به تسویه آن امیدوار بود و خوشحالی تولیدکننده استان را رقم خواهد زد و از طرفی باید کمک شود که قیمت خودرو کاهش یابد چراکه نباید تولید داخل با این قیمت ها به دست مردم برسد.

کلیدواژه های این خبر
قیمت ها   قیمت خودرو   سبلان   قیمت تمام شده   محمد حسن آصفری   شرکت ایران خودرو   هپکو   گفت و گوی دولت و بخش خصوصی   افزایش قیمت خودرو   پرداخت بدهی   مجلس شورای اسلامی   کمیجان   کالای ایرانی   تولید خودرو   افزایش تولید   پرداخت مطالبات   صنعت قطعه سازی   استان مرکزی  
محتوای این خبر به صورت خودکار از «اقتصادگردان» دریافت شده و «مخبرنیوز» بدون هیچ دخل و تصرفی آنرا باز نشر داده است. اگر به هر دلیلی احساس می کنید محتوای منتشر شده مطلوب نیست، خواهشمند است با استفاده از این لینک ما را مطلع نمایید تا بدون درنگ آنرا حذف نماییم.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه مخبرنیوز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

اخبار مرتبط
دولت برای بازگردان هپکوی اراک به وضع مطلوب از هیچ حمایتی دریغ نمی کند
ایرنا
عقب نشینی شورای رقابت از افزایش قیمت خودرو/ افزایش قیمت 3 ماهه منتفی شد
خبرگزاری دانشجو
عقب نشینی شورای رقابت از افزایش قیمت خودرو
صراط
عقب نشینی شورای رقابت از افزایش قیمت خودرو/افزایش قیمت 3 ماهه منتفی شد
فرتاک نیوز
قیمت تصاعدی خودرو توجیه ندارد
خبرگزاری خانه ملت
15 هزار خودروی سفارش های معوقه تا پایان سال واگذار می شود، خودروهای فروش فوق العاده 40 روزه تحویل متقاضیان شد
اقتصادگردان
استفاده حداکثری از ظرفیت قطعه سازی
مردم سالاری
کشف راز سوداگران افزایش قیمت خودرو با تحقیق و تفحص
فارس
شکوفایی صنعت قطعه سازی خودرو در استان مرکزی
صدا و سیما
افزایش تصاعدی قیمت خودرو هر سه ماه یکبار پذیرفتنی نیست
تسنیم
استفاده حداکثری ایران خودرو از ظرفیت قطعه سازی استان مرکزی
پدال نیوز
آهنگ تغییر در ایران خودرو آغاز شده، هدفگذاری تولید 740 هزار خودرو در سال آتی
اقتصادگردان
استان مرکزی قطب قالب سازی صنعت خودرو شود، خودرو به دست مصرف کننده واقعی نمی رسد
اقتصادگردان
قطعه سازان گرفتار 3 برابر شدن قیمت نهاده های تولید
بولتن نیوز
ارزبری سنگین از مشکلات مهم صنعت خودروسازی کشور است
تسنیم
آهنگ تغییر در ایران خودرو آغاز شده/هدفگذاری تولید 740 هزار خودرو در سال آتی
ایسنا
استان مرکزی ظرفیت خوبی برای تولید قطعات خودرو دارد
ایرنا
100 قطعه وارداتی خودرو به تولید داخلی رسید
ایرنا
تاثیر شرکت های زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو در افزایش قیمت خودرو
ایسنا
استان مرکزی قطب قالب سازی صنعت خودرو شود/خودرو به دست مصرف کننده واقعی نمی رسد
ایسنا
بازار خودرو دیگر کشش افزایش قیمت را ندارد
خبر خودرو
جنگ زرگری قطعه سازان و خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو
ایران جیب
جنگ زرگری قطعه سازان و خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو در کارخانه
خبرگزاری خانه ملت
فرمول جدید تغییر قیمت خودرو های گران و آپشن دار
فرارو
فرمول جدید تغییر قیمت خودروهای گران و آپشن دار
خبرآنلاین
تغییر فرمول قیمت گذاری خودروهای گران به نفع افزایش تولید
مهر نیوز
وعده جدید برای هپکویی ها!/ استاندار مرکزی: بدهی های هپکو پرداخت می شود
فارس
مشکل تامین قطعه برای خودروها جدی است
زومیت
دبیر انجمن قطعه سازان: امکان تامین قطعه با ادامه این وضعیت ممکن نیست
صراط
تداوم شرایط فعلی دلیل توقف ادامه روند تامین قطعه است
تیک نیوز
تامین قطعه برای خودروسازان به دلیل عدم تامین نقدینگی ممکن نیست
ایران اکونومیست
نامه دبیر انجمن قطعه سازان به مدیران عامل ایران خودرو و سایپا
تین نیوز
امکان تامین قطعه با ادامه این وضعیت ممکن نیست
ایسنا
تکلیف خودروسازان با مدعیان قیمت گذاری
اقتصاد آنلاین
ورود وزارت صمت در قیمت گذاری خودرو، بازار خودرو را متعادل خواهد کرد
تحریر نو
خودرو باید در سازمان حمایت از مصرف کنندگان قیمت گذاری شود
رادیو گفتگو
وزارت صمت و مجلس با فرمول جدید قیمت گذاری خودرو مخالفت کردند
دیده بان ایران
مخالفت پاستور و بهارستان با فرمول جدید قیمت گذاری خودرو
خبرآنلاین
راه حل مشکلات بازار خودرو؛ حذف تقاضای کاذب یا افزایش تولید؟
میزان
شورای رقابت تصمیم ناقص و دیرهنگام گرفت
ایران آنلاین
اخبار مرتبط
bltایرنا : دولت برای بازگردان هپکوی اراک به وضع مطلوب از هیچ حمایتی دریغ نمی کند
bltخبرگزاری دانشجو : عقب نشینی شورای رقابت از افزایش قیمت خودرو/ افزایش قیمت 3 ماهه منتفی شد
bltصراط : عقب نشینی شورای رقابت از افزایش قیمت خودرو
bltفرتاک نیوز : عقب نشینی شورای رقابت از افزایش قیمت خودرو/افزایش قیمت 3 ماهه منتفی شد
bltخبرگزاری خانه ملت : قیمت تصاعدی خودرو توجیه ندارد
bltاقتصادگردان : 15 هزار خودروی سفارش های معوقه تا پایان سال واگذار می شود، خودروهای فروش فوق العاده 40 روزه تحویل متقاضیان شد
bltمردم سالاری : استفاده حداکثری از ظرفیت قطعه سازی
bltفارس : کشف راز سوداگران افزایش قیمت خودرو با تحقیق و تفحص
bltصدا و سیما : شکوفایی صنعت قطعه سازی خودرو در استان مرکزی
bltتسنیم : افزایش تصاعدی قیمت خودرو هر سه ماه یکبار پذیرفتنی نیست
bltپدال نیوز : استفاده حداکثری ایران خودرو از ظرفیت قطعه سازی استان مرکزی
bltاقتصادگردان : آهنگ تغییر در ایران خودرو آغاز شده، هدفگذاری تولید 740 هزار خودرو در سال آتی
bltاقتصادگردان : استان مرکزی قطب قالب سازی صنعت خودرو شود، خودرو به دست مصرف کننده واقعی نمی رسد
bltبولتن نیوز : قطعه سازان گرفتار 3 برابر شدن قیمت نهاده های تولید
bltتسنیم : ارزبری سنگین از مشکلات مهم صنعت خودروسازی کشور است
bltایسنا : آهنگ تغییر در ایران خودرو آغاز شده/هدفگذاری تولید 740 هزار خودرو در سال آتی
bltایرنا : استان مرکزی ظرفیت خوبی برای تولید قطعات خودرو دارد
bltایرنا : 100 قطعه وارداتی خودرو به تولید داخلی رسید
bltایسنا : تاثیر شرکت های زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو در افزایش قیمت خودرو
bltایسنا : استان مرکزی قطب قالب سازی صنعت خودرو شود/خودرو به دست مصرف کننده واقعی نمی رسد
bltخبر خودرو : بازار خودرو دیگر کشش افزایش قیمت را ندارد
bltایران جیب : جنگ زرگری قطعه سازان و خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو
bltخبرگزاری خانه ملت : جنگ زرگری قطعه سازان و خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو در کارخانه
bltفرارو : فرمول جدید تغییر قیمت خودرو های گران و آپشن دار
bltخبرآنلاین : فرمول جدید تغییر قیمت خودروهای گران و آپشن دار
bltمهر نیوز : تغییر فرمول قیمت گذاری خودروهای گران به نفع افزایش تولید
bltفارس : وعده جدید برای هپکویی ها!/ استاندار مرکزی: بدهی های هپکو پرداخت می شود
bltزومیت : مشکل تامین قطعه برای خودروها جدی است
bltصراط : دبیر انجمن قطعه سازان: امکان تامین قطعه با ادامه این وضعیت ممکن نیست
bltتیک نیوز : تداوم شرایط فعلی دلیل توقف ادامه روند تامین قطعه است
bltایران اکونومیست : تامین قطعه برای خودروسازان به دلیل عدم تامین نقدینگی ممکن نیست
bltتین نیوز : نامه دبیر انجمن قطعه سازان به مدیران عامل ایران خودرو و سایپا
bltایسنا : امکان تامین قطعه با ادامه این وضعیت ممکن نیست
bltاقتصاد آنلاین : تکلیف خودروسازان با مدعیان قیمت گذاری
bltتحریر نو : ورود وزارت صمت در قیمت گذاری خودرو، بازار خودرو را متعادل خواهد کرد
bltرادیو گفتگو : خودرو باید در سازمان حمایت از مصرف کنندگان قیمت گذاری شود
bltدیده بان ایران : وزارت صمت و مجلس با فرمول جدید قیمت گذاری خودرو مخالفت کردند
bltخبرآنلاین : مخالفت پاستور و بهارستان با فرمول جدید قیمت گذاری خودرو
bltمیزان : راه حل مشکلات بازار خودرو؛ حذف تقاضای کاذب یا افزایش تولید؟
bltایران آنلاین : شورای رقابت تصمیم ناقص و دیرهنگام گرفت
پستهای شبکه های اجتماعی مرتبط




 |  درباره ما |  ارتباط با ما |  تبلیغات |  آخرین پستها |  تیتراخبار |  خبرگزاریها |  صفحه اصلی | 

مخبر جامعترین و بزرگترین سایت جمع آوری اخبار ایران می باشد که توسط موتور هوشمند جمع آوری و پیش پردازش اخبار هزاران فید خبری را جمع آوری نموده و در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
مخبر هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده نخواهد داشت.