گزارشی از تاثیر تبلیغات آنلاین بر رشد کسب و کارها

گزارشی از تاثیر تبلیغات آنلاین بر رشد کسب و کارها
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.
گزارشی از تاثیر تبلیغات آنلاین بر رشد کسب و کارها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گزارشی از تاثیر تبلیغات آنلاین بر رشد کسب و کارها

امروزه همه چیز بر پایه تجزیه وتحلیل بازارهای مختلف است. داده، تمام آن چیزی است که می توانیم به عنوان یک کسب و کار به آن اعتماد کنیم. داده ها قدرت منحصر به فردی به بازاریابان دیجیتال می دهند چون از طریق آن می توانند تصمیمات سرنوشت سازی برای سازمان خود بگیرند. شرکت های بزرگ هر ساله به دنبال طراحی و تدوین گزارشی از یک سال فعالیت خود در حوزه های مختلف هستند. دراین میان یکتانت نیز با توجه به اینکه در حوزه بسیار وسیعی فعالیت دارد، توانسته گزارش سالانه 99 خود را در نشست خبری عصر روز یکشنبه سوم مرداد 1400 به صورت مجازی در استودیو وی کست با حضور مهره های اصلی خود و جمعی از خبرنگاران ارائه دهد. ماهیت اصلی این گزارش شامل بررسی رفتار کاربران وب است و اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار کسب وکارها قرار داده و به آن ها کمک می کند برای معرفی محصول خود بهترین بستر را انتخاب کنند. در این مقاله قصد داریم تا جنبه های گزارش سالانه یکتانت را با هم بررسی و تأثیر آن بر تصمیم گیری واحدهای دیجیتال مارکتینگ شرکت ها را ببینیم.

چرا یکتانت را برای تبلیغات بر بستر وب انتخاب می کنید؟

خانواده یکتانت در یک سال گذشته رشد چشمگیری داشته و توانسته مجموعه های مختلفی را به خود اضافه کند که شامل نجوا (سرویس بازاریابی بازگشتی)، تریبون (پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی)، جریان (پلتفرم تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ)، هارمونی (آژانس دیجیتال مارکتینگ)، ادیوری (پلتفرم تبلیغات درون اپلیکیشن)، چاووش (شبکه همکاری در فروش)، یک لینک (ابزار تجمیع لینک ها) و فرست ادز (سرویس تبلیغات در گوگل) اشاره کرد. همه این خدمات در کنار یکدیگر یک پکیج کامل از تبلیغات در فضای آنلاین را در اختیار کسب و کارها قرار می دهند.

یکتانت با تیم 236 نفره خود تلاش می کند تا با ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و دیتا، در بازار دیجیتال ایران تحولی عظیم ایجاد کند و اطلاعات کاملی را از نحوه اجرا و تأثیر تبلیغات مختلف برای کسب و کارها ارائه دهد. یکی از مهمترین اهداف یکتانت در این حوزه، درآمدزایی منصفانه برای وب سایت هایی است که به نمایش تبلیغات کسب و کارهای مختلف وب فارسی می پردازند. بنابراین افراد با تمایل بیشتری به دنبال همکاری با تبلیغ دهنده ها جهت نمایش تبلیغات آنلاین خواهند بود.

همین امر باعث اضافه شدن سایت های نمایش دهنده تبلیغ به مجموعه یکتانت شده که تفاوت آن را می توانید در 13 میلیارد نمایش دهنده در سال 98 و 27 میلیارد نمایش دهنده در پایان سال 99 ببینید.

گزیده ای از گزارش سالانه و تأثیر عوامل مختلف روی میزان نمایش آگهی

در پایان سال 99، یکتانت با بیش از 1100 وب سایت نمایش دهنده ی فعال همکاری داشته که همه آن ها جزو مجموعه های بزرگ و نام آشنای فضای آنلاین هستند. تبلیغات همسان یکتانت در سال 99 در بیش از 1100 وب سایت و تبلیغات بنری نیز در 441 وب سایت به نمایش گذاشته شده است.

متوسط ماهانه تعداد کاربران موبایل و دسکتاپ در سال 98 تنها 100 میلیون دستگاه بوده اما در سال 99 یک رشد جهشی 10 میلیونی را تجربه کرده و به 110 میلیون دستگاه رسیده است. جالب است بدانید که در سال 98 تنها 74% از کاربران از موبایل برای جستجو در فضای آنلاین استفاده می کردند اما این عدد در سال 99 به 83% افزایش پیدا کرده است که خود نشان دهنده رابطه میان افزایش تعداد کاربران موبایل در سال 99 در مقایسه با سال 98 است.

در سال 98 تعداد تبلیغ کننده های یکتانت 15 هزار مجموعه بود اما در سال 99 تعداد تبلیغ کننده ها رشد چشمگیری داشته و به بیش از 33 هزار تبلیغ کننده افزایش پیدا کرده است. رفتار کاربران در طی این مدت در مقایسه با سال 98 مورد بررسی قرار گرفته و نشان داده شده که کاربران دسکتاپ بیشتر در بین ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر و همزمان با ساعت کاری ادارات با دسکتاپ وب گردی می کنند. این در حالی است که ترافیک موبایل بین ساعت 20 تا 24 به بیشترین مقدار خود می رسد و ترافیک موبایل و دسکتاپ در ساعت 4 تا 6 صبح نیز به کمترین مقدار می رسد.

به غیر از ساعات روز، سایت های تبلیغ دهنده در طول روزهای هفته، ترافیک متفاوتی را تجربه کرده اند به این ترتیب که در روزهای وسط هفته یعنی سه شنبه و چهارشنبه، بیشترین میزان ترافیک و در روزهای آخر هفته یعنی پنجشنبه و جمعه کمترین میزان ترافیک تجربه شده است. از این میان 52% کاربران موبایل، آقا و 48% آن ها خانم هستند. جالب است بدانید که در ساعت 10 و 11 صبح خانم ها حضور پُررنگ تری در وب با دستگاه موبایل نسبت به آقایان دارند و در ساعت 6 و 7 صبح آقایان حضور پُررنگی در وب داشته اند.

گزارشی از تاثیر تبلیغات آنلاین بر رشد کسب و کارها

غیر از ساعات و روزهای پُرترافیک، موضوعاتی که بیشتر مورد توجه خانم ها و آقایان بوده نیز مورد بررسی قرار گرفته است. به عنوان مثال موضوعاتی که بیشترین حجم ترافیک بانوان را به خود اختصاص داده اند شامل سرگرمی، سینما و اخبار کودک و نوجوان هستند. در حالی که موضوعاتی که بیشترین حجم ترافیک آقایان را به خود اختصاص داده شامل موضوعات ورزشی، اقتصادی و مسکن و اخبار سیاسی و اجتماعی است.

بخش مهمی از فعالیت یکتانت جلوگیری از کسر هزینه اضافی از پنل تبلیغ کننده هاست. به این ترتیب که الگوریتم هایی نوشته شده تا به صورت دائمی در حال بررسی سایت های مختلف باشند و از کلیک های مشکوک جلوگیری کرده و مانع از کسر هزینه از پنل تبلیغ دهنده شوند.

اما فراموش نکنید که یکی از مهمترین بخش های خدمات، پشتیبانی به موقع است. متخصصان دیجیتال مارکتینگ یکتانت در سال 99 بیش از 7500 ساعت مشاوره ارائه کرده اند و به بیش از 17000 سوال کسب و کارها پاسخ داده اند.

کلیه اطلاعاتی که در این مطلب در اختیار شما قرار گرفت تنها بخش کوچکی از گزارش جامع یکتانت در سال 99 است. لذا کلیه کسب وکارهایی که قصد انجام تبلیغات در فضای آنلاین را دارند، لازم است این گزارش را به صورت کامل مطالعه کنند تا بتوانند برای آینده تبلیغات در سازمان خود بهتر تصمیم بگیرند.


کلیدواژه های این خبر
گوگل   گوشی های هوشمند   هوش مصنوعی   کسب و کار   جست و جو   مجازی   درآمد زایی   پلت فرم   رپورتاژ آگهی   وب سایت   دسکتاپ   استودیو   اپلکیشن   دیجیتال   گزارش سالانه   کسب و کارها   مقاله   مارکتینگ   طراحی و تدوین   فضای آنلاین   مهره   بازاریاب   ماهیت اصلی   پکیج   شبکه های اجتماعی   تبلیغات   بازار دیجیتال   کاربران  
محتوای این خبر به صورت خودکار از «انتخاب» دریافت شده و «مخبرنیوز» بدون هیچ دخل و تصرفی آنرا باز نشر داده است. اگر به هر دلیلی احساس می کنید محتوای منتشر شده مطلوب نیست، خواهشمند است با استفاده از این لینک ما را مطلع نمایید تا بدون درنگ آنرا حذف نماییم.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه مخبرنیوز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

اخبار مرتبط
معجزه تبلیغات ریتارگتینگ در نجات کسب و کارها از نگاه گزارش سالانه یکتانت
فرارو
آموزش سئو با برتر آموز با آموزش اینستاگرام
آی تی رسان
انواع بازاریابی چیست؟ بررسی انواع مدل ها، روش ها و تکنیک های بازاریابی
هشت صبح
بازنده اصلی طرح صیانت
راه امروز
معرفی خدمات دیجیتال مارکتینگ گرندیما
مشرق نیوز
رشد آگهی های دیوار با وجود ممنوعیت درج قیمت خودرو و مسکن در سال 1399
زومیت
لزوم قانونمندسازی در شبکه های اجتماعی
ایران آنلاین
چند دلیل برای لزوم قانونمندسازی شبکه های اجتماعی
مهر نیوز
پنل جدید فروش رپورتاژ آگهی راش وب راه اندازی شد
ساعت 24
صیانت فضای مجازی؛ طرحی برای امنیت یا قاتل جان گردشگری
اسکان نیوز
روزنامه نگار بلومبرگ در «بدون فیلتر» از ظهور اینستاگرام می گوید
ایرنا
دیجیتال مارکتینگ و تاثیر آن در رونق کسب و کار
مثلث
طرح صیانت از فضای مجازی اشتغال چند نفر را تهدید می کند؟
بازار نیوز
حساب های اینستاگرام چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
آی تی رسان
حضور دیجی نکست با 14 استارتاپ و 4 محصول پژوهشی در اینوتکس 2021
آی تی رسان
از صفر تا صد آشنایی با استراتژی محتوا
تسنیم
نقش ابزارهای تحلیلی دیجیتال مارکتینگ در رشد کسب و کار
آریا
ادی کیو در سال 2013 می خواسته آی مسیج برای اندروید منتشر شود
زومیت
نقش طراحی سایت در پیاده سازی تکنیک های دیجیتال مارکتینگ
آی تی رسان
ویترینو| ویترین بازار ایران
بازار نیوز
بازاریابی موبایلی چیست و از چه ابزارهایی برای انجام آن استفاده می شود؟
تابناک
طراحی وب سایت در آینده باعث تحول تجارت می شود؟
خرداد نیوز
با پرطرفدارترین اپلیکیشن های موبایلی سال 2021 آشنا شوید
بولتن نیوز
معرفی محبوب ترین اپلیکیشن های موبایلی سال 2021
افتانا
با معیارهای انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حرفه ای آشنا شوید.
ایکنا
کسب و کار اینترنتی راه بیاندازیم
صدا و سیما
10 اپلیکیشن موبایلی سال 2021 اعلام شد
پول نیوز
محبوب ترین اپلیکیشن های موبایلی 2021
ایران آنلاین
محبوب ترین برنامه های موبایلی 2021
سیتنا
محبوب ترین اپلیکیشن های موبایلی سال2021
الف
محبوب ترین اپلیکیشن های سال 2021
مردم سالاری
محبوب ترین اپلیکیشن های موبایلی سال 2021 کدامند؟
ایسنا
محبوب ترین مرورگر وب در سال 2021 کدام است؟
زومیت
آموزش دانلود استوری اینستاگرام
عصر ایران
موثرترین روش تبلیغات صنعتی
باشگاه خبرنگاران
سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال حتما بخوانند
تیتر20
گزارشی از دام کلاهبرداران سایبری برای سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال
ایران آنلاین
دام کلاهبرداران سایبری برای سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال
ایرنا
کلاب هاوس نقش کاربران شبکه های اجتماعی را متحول می کند
فرارو
شیوع کرونا نقش بازاریابی دیجیتال را پررنگ تر کرد
ایرنا
اخبار مرتبط
bltفرارو : معجزه تبلیغات ریتارگتینگ در نجات کسب و کارها از نگاه گزارش سالانه یکتانت
bltآی تی رسان : آموزش سئو با برتر آموز با آموزش اینستاگرام
bltهشت صبح : انواع بازاریابی چیست؟ بررسی انواع مدل ها، روش ها و تکنیک های بازاریابی
bltراه امروز : بازنده اصلی طرح صیانت
bltمشرق نیوز : معرفی خدمات دیجیتال مارکتینگ گرندیما
bltزومیت : رشد آگهی های دیوار با وجود ممنوعیت درج قیمت خودرو و مسکن در سال 1399
bltایران آنلاین : لزوم قانونمندسازی در شبکه های اجتماعی
bltمهر نیوز : چند دلیل برای لزوم قانونمندسازی شبکه های اجتماعی
bltساعت 24 : پنل جدید فروش رپورتاژ آگهی راش وب راه اندازی شد
bltاسکان نیوز : صیانت فضای مجازی؛ طرحی برای امنیت یا قاتل جان گردشگری
bltایرنا : روزنامه نگار بلومبرگ در «بدون فیلتر» از ظهور اینستاگرام می گوید
bltمثلث : دیجیتال مارکتینگ و تاثیر آن در رونق کسب و کار
bltبازار نیوز : طرح صیانت از فضای مجازی اشتغال چند نفر را تهدید می کند؟
bltآی تی رسان : حساب های اینستاگرام چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
bltآی تی رسان : حضور دیجی نکست با 14 استارتاپ و 4 محصول پژوهشی در اینوتکس 2021
bltتسنیم : از صفر تا صد آشنایی با استراتژی محتوا
bltآریا : نقش ابزارهای تحلیلی دیجیتال مارکتینگ در رشد کسب و کار
bltزومیت : ادی کیو در سال 2013 می خواسته آی مسیج برای اندروید منتشر شود
bltآی تی رسان : نقش طراحی سایت در پیاده سازی تکنیک های دیجیتال مارکتینگ
bltبازار نیوز : ویترینو| ویترین بازار ایران
bltتابناک : بازاریابی موبایلی چیست و از چه ابزارهایی برای انجام آن استفاده می شود؟
bltخرداد نیوز : طراحی وب سایت در آینده باعث تحول تجارت می شود؟
bltبولتن نیوز : با پرطرفدارترین اپلیکیشن های موبایلی سال 2021 آشنا شوید
bltافتانا : معرفی محبوب ترین اپلیکیشن های موبایلی سال 2021
bltایکنا : با معیارهای انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حرفه ای آشنا شوید.
bltصدا و سیما : کسب و کار اینترنتی راه بیاندازیم
bltپول نیوز : 10 اپلیکیشن موبایلی سال 2021 اعلام شد
bltایران آنلاین : محبوب ترین اپلیکیشن های موبایلی 2021
bltسیتنا : محبوب ترین برنامه های موبایلی 2021
bltالف : محبوب ترین اپلیکیشن های موبایلی سال2021
bltمردم سالاری : محبوب ترین اپلیکیشن های سال 2021
bltایسنا : محبوب ترین اپلیکیشن های موبایلی سال 2021 کدامند؟
bltزومیت : محبوب ترین مرورگر وب در سال 2021 کدام است؟
bltعصر ایران : آموزش دانلود استوری اینستاگرام
bltباشگاه خبرنگاران : موثرترین روش تبلیغات صنعتی
bltتیتر20 : سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال حتما بخوانند
bltایران آنلاین : گزارشی از دام کلاهبرداران سایبری برای سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال
bltایرنا : دام کلاهبرداران سایبری برای سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال
bltفرارو : کلاب هاوس نقش کاربران شبکه های اجتماعی را متحول می کند
bltایرنا : شیوع کرونا نقش بازاریابی دیجیتال را پررنگ تر کرد




 |  درباره ما |  ارتباط با ما |  تبلیغات |  آخرین پستها |  تیتراخبار |  خبرگزاریها |  صفحه اصلی | 

مخبر جامعترین و بزرگترین سایت جمع آوری اخبار ایران می باشد که توسط موتور هوشمند جمع آوری و پیش پردازش اخبار هزاران فید خبری را جمع آوری نموده و در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
مخبر هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده نخواهد داشت.