چرا افراد با بهره وری بالا شادترند؟

چرا افراد با بهره وری بالا شادترند؟
خوشبختی و بهره وری به هم پیوند خورده اند به طوری که اگر زندگی، شما را به زوال می اندازد، لازم است بازده بیشتری داشته باشید. اغلب اوقات مردم فکر می کنند که مشغله دلیل استرس آن ها است، در حالی که در واقع، همیشه این طور نیست و ممکن است پربارتر بودن پاسخی مناسب و موثر باشد و در واقع، راه حلی است که ...
چرا افراد با بهره وری بالا شادترند؟

چرا افراد با بهره وری بالا شادترند؟ خوشبختی و بهره وری به هم پیوند خورده اند به طوری که اگر زندگی، شما را به زوال می اندازد، لازم است بازده بیشتری داشته باشید.
اغلب اوقات مردم فکر می کنند که مشغله دلیل استرس آن ها است، در حالی که در واقع، همیشه این طور نیست و ممکن است پربارتر بودن پاسخی مناسب و موثر باشد و در واقع، راه حلی است که شما به دنبال آن هستید.
در اینجا 6 دلیل وجود دارد که نشان می دهد هرچه بهره وری بالاتری داشته باشید، شادتر خواهید بود.


یک فهرست برای کارهایتان درست کنید
دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود بهره وری بیشتر، روحیه شما را تقویت کند. زیرا هرچه بیشتر به موفقیت برسید، احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت.

در چک کردن وظایف موجود در لیست کارهایتان، آزادی واقعی وجود دارد و این مسئله باعث می شود احساس کنید در زندگی خود در حال انجام کاری هستید که واقعا آن را انجام می دهید و در نظر داشته باشید که بزرگ یا کوچک بودن وظایف تعیین شده، مهم نیست و نکته اصلی اتمام کاری است که شما در نظر دارید انجام دهید.

از نظر زیست شناختی، انجام دادن یک کار و خارج کردن آن از لیست کار های روزمره، سیگنالی را به مغز شما می فرستد تا مقدار مشخصی از دوپامین، تقویت کننده طبیعی روحیه را در سیستم بدنی شما آزاد کند.


اهداف تعیین کنید
تعیین اهداف بلندمدت و تلاش برای رسیدن به آن ها می تواند به عزت نفس شما یک تقویت واقعی برساند و علاوه بر این، چیزی که منتظر آن هستید را به شما می دهد.

وقتی هدف دارید، دلیلی برای صبح زود بیدار شدن از خواب دارید و هنگامی که بهانه ای برای تلاش دارید، احساس انرژی و آمادگی بیشتری برای مقابله با اتفاقاتی که در روز می افتد، خواهید داشت و این باعث می شود شما بیشتر احساس مرکزیت و آمادگی برای پاسخگویی به چالش های زندگی را داشته باشید.

وسایل اضافی را دور بریزید
بی نظمی و به هم ریختگی می تواند جلوی پیشرفت شما را بگیرد. یک خانه ساده آمریکایی 300 هزار آیتم را در خود نگه می دارد و ما به بسیاری از این آیتم ها نیازی نداریم و با آن ها فقط خودمان را بیشتر عصبانی می کنیم.
از تمیز کردن گرفته تا مرتب کردن و همچنین جابجا کردن آن وسایل در خانه یا محل کارتان می تواند باعث شود که احساس گیرافتادگی کنید و همین مسئله می تواند باعث افسردگی، خستگی و یا ناراحتی شما شود.
چرا یک خانه یا دفتر کارباعث ناراحتی شما خواهد شد؟
در ادامه می توانید متوجه نظر دانشمندان در مورد وسایل غیر ضروری در این محیط ها شوید.
وسایل اضافی، تاثیرات منفی زیر را در زندگی دارند:
سیستم عصبی شما را بیش از حد تحریک می کنند.
باعث می شوند که تمام حواس شما بیش از حد کار کند.
توجه شما را به چیز هایی که مهم نیستند، متمرکز می کنند.
احساس گناه و خجالت ایجاد می کنند.
ناامیدکننده هستند و آرامش را غیرممکن می کنند.
ساماندهی فضای شما می تواند شفافیت ذهنی در شما ایجاد کند و شما را به سمت یک سبک زندگی پربارتر سوق دهد.
چیز ها را دور بریزید چرا که با این کار می توانید این احساسات منفی را از بین ببرید.


ورزش کنید
با ورزش کردن مثمر ثمر باشید چرا که ورزش انرژی بیشتری به شما می دهد و وقتی از این انرژی برای تحقق اهداف خود استفاده می کنید، احساس بهتری در زندگی خود خواهید داشت.
با صرف هر روز فقط 20 دقیقه وقت برای ورزش، می توانید بدنتان را تقویت، سموم بدنتان را دفع و سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید و علاوه بر این، ورزش هورمون های تقویت کننده روحیه را در بدن آزاد می کند.
با این وجود، ورزش بدن شما تمام کاری نیست که می توانید برای بهبود روحیه خود انجام دهید و ذهن خود را نیز مشغول کنید. هنگامی که مشغول کار بر روی یک پروژه هستید، وقت کمتری برای پرداختن به افکار و احساسات منفی دارید.
مشغول بودن به شما کمک می کند تا روی چیز های خوب تمرکز کنید.


زمانتان را مدیریت کنید
همیشه کاری برای انجام دادن داشته باشید. چرا که نداشتن هیچ کاری برای این که مقداری از زمان را به خود اختصاص دهد، می تواند کمی دلسردکننده باشد.
هرچه روز شما پربارتر باشد، انگیزه شما برای انجام کار ها بیشتر می شود و با این کار زمان خود را بهتر مدیریت می کنید و به یاد داشته باشید، شما نیازی به انجام کار های بزرگ ندارید و صرف داشتن کاری برای انجام کار کافی است.


در بهره وری خود هدفی پیدا کنید
همیشه هدف داشته باشید و بهره وری هنگام شاد بودن حیاتی است، اما پربار بودن را با پرمشغله بودن اشتباه نگیرید.

به سادگی، افزودن کار های بیشتر به لیست روزانه کارهایتان می تواند استرس و ناامیدی بیشتری در زندگی شما ایجاد کند و شما را بیچاره کند.
مشغول بودن به معنای انجام کار های بیشتر و بیشتر است، در حالی که بهره وری به معنای انجام کاری با هدف است و همیشه به جای انجام کار های بیشتر، برای تحقق کاری تلاش کنید.

خوشبختی واقعی تنها زمانی حاصل می شود که احساسات خود را کشف کرده و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

واقعاً از زندگی چه چیزی می خواهید؟ آیا می خواهید زندگی موفقی داشته باشید؟ وقتی این را فهمیدید، انرژی لازم برای تحقق بخشیدن به رویا های خود را خواهید داشت.


برگرفته از مقاله برایان تریسی

کلیدواژه های این خبر
سیستم ایمنی بدن   انرژی   آمریکا   هورمون   ورزش کردن   افسردگی   سموم   دوپامین   سبک زندگی   عزت نفس   عصبی   خوشبختی   احساسات منفی   حواس   دانشمندان  
محتوای این خبر به صورت خودکار از «میگنا» دریافت شده و «مخبرنیوز» بدون هیچ دخل و تصرفی آنرا باز نشر داده است. اگر به هر دلیلی احساس می کنید محتوای منتشر شده مطلوب نیست، خواهشمند است با استفاده از این لینک ما را مطلع نمایید تا بدون درنگ آنرا حذف نماییم.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه مخبرنیوز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

اخبار مرتبط
پنج علامت جسمی شایع در افسردگی
شعار سال
تاثیر سینوزیت بر عملکرد مغز
جام جم آنلاین
شایع ترین عللِ ابتلا به یک اختلال عصبی پیش رونده
ایران آنلاین
تاثیر زیاد تغذیه سالم بر روی عملکرد مغز
پارسینه
18 دلیل شگفت انگیز برای ورزش قبل صبحانه
پارسینه
انواع دمنوش های گیاهی برای سلامتی و افزایش انرژی
جام جم آنلاین
مغز اول انسان در سر است یا روده؟
صدا و سیما
تاثیرات استرس بر بدن و ذهن
فرارو
8 آسیب جسمانی استفاده افراطی از گوشی همراه و تبلت در کودکان
رسانیوز
آسیب های جسمانی استفاده افراطی از تلفن همراه و تبلت در کودکان
سیتنا
«فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»| 8 آسیب جسمانی استفاده افراطی از گوشی همراه و تبلت در کودکان
تسنیم
هورمون های استرس چه بلایی بر سر مغز می آورند؟
تندرست نیوز
علائم کورتیزول بالا چیست؟
شفا آنلاین
آیا خواب بر روی عمکرد جنسی افراد تاثیر میگذارد؟
شفا آنلاین
علائم کورتیزول بالا چیست؟ + راه های پایین آوردن آن
پارسینه
تغییر ساختار شیمیایی مغز به دنبال تجربه درد مزمن
ایران آنلاین
درد مزمن ساختار شیمیایی مغز را تغییر می دهد
تندرست نیوز
غیر از کووید، چه چیزهایی در بویایی اختلال ایجاد می کند می کند؟
تندرست نیوز
دشمنان روده را بشناسید
تندرست نیوز
این خوراکی دشمن روده است
برنا
افسردگی در بی تمرینی
برنا نیوز
دشمنان روده را بشناسید!
انتخاب
مطمئن ترین راهکار پیشگیری و درمان ویروس کرونا (COVID-19)
خبرگزاری ایلنا
اگر فقط برای لاغری ورزش می کنید در اشتباهید
رکنا نت
مغز خود را دوباره سیم پیچی کنید!
آوای خزر
حتی یک ضربه مغزی خفیف هم خطر سکته را به همراه دارد
آفتاب
3 نوشیدنی که فشار خون را به سرعت تنظیم می کند
شفا آنلاین
با چه نشانه هایی بفهمیم افسرده ایم/ راه های دور ماندن از افسردگی
ایران آنلاین
برای جلوگیری از افسردگی چه کنیم؟
سایت جماران
چگونه بدانیم افسرده ایم/ راه های دور ماندن از افسردگی
مهر نیوز
چند ساعت بخوابیم تا فشارخونمان بالا نرود؟
پارسینه
کدام دارو ها باعث افزایش فشار خون می شوند؟
صدا و سیما
همه چیز درباره ی رژیم غذایی سم زدایی
زومیت
این نوشیدنی دوهفته ای شکم را کوچک می کند
برنا نیوز
فواید شگفت انگیز لبخند زدن
نامه نیوز
ویتامین هایی برای تخفیف علائم افسردگی
برنا
3 نوشیدنی که فشار خونتان را تنظیم می کند
هفت صبح
3 نوشیدنی که فشار خونتان را به سرعت تنظیم می کند
تندرست نیوز
استرس چه بلایی بر سر شما می آورد؟
آفتاب
عوارض استرس زیاد
صدا و سیما
اخبار مرتبط
bltشعار سال : پنج علامت جسمی شایع در افسردگی
bltجام جم آنلاین : تاثیر سینوزیت بر عملکرد مغز
bltایران آنلاین : شایع ترین عللِ ابتلا به یک اختلال عصبی پیش رونده
bltپارسینه : تاثیر زیاد تغذیه سالم بر روی عملکرد مغز
bltپارسینه : 18 دلیل شگفت انگیز برای ورزش قبل صبحانه
bltجام جم آنلاین : انواع دمنوش های گیاهی برای سلامتی و افزایش انرژی
bltصدا و سیما : مغز اول انسان در سر است یا روده؟
bltفرارو : تاثیرات استرس بر بدن و ذهن
bltرسانیوز : 8 آسیب جسمانی استفاده افراطی از گوشی همراه و تبلت در کودکان
bltسیتنا : آسیب های جسمانی استفاده افراطی از تلفن همراه و تبلت در کودکان
bltتسنیم : «فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»| 8 آسیب جسمانی استفاده افراطی از گوشی همراه و تبلت در کودکان
bltتندرست نیوز : هورمون های استرس چه بلایی بر سر مغز می آورند؟
bltشفا آنلاین : علائم کورتیزول بالا چیست؟
bltشفا آنلاین : آیا خواب بر روی عمکرد جنسی افراد تاثیر میگذارد؟
bltپارسینه : علائم کورتیزول بالا چیست؟ + راه های پایین آوردن آن
bltایران آنلاین : تغییر ساختار شیمیایی مغز به دنبال تجربه درد مزمن
bltتندرست نیوز : درد مزمن ساختار شیمیایی مغز را تغییر می دهد
bltتندرست نیوز : غیر از کووید، چه چیزهایی در بویایی اختلال ایجاد می کند می کند؟
bltتندرست نیوز : دشمنان روده را بشناسید
bltبرنا : این خوراکی دشمن روده است
bltبرنا نیوز : افسردگی در بی تمرینی
bltانتخاب : دشمنان روده را بشناسید!
bltخبرگزاری ایلنا : مطمئن ترین راهکار پیشگیری و درمان ویروس کرونا (COVID-19)
bltرکنا نت : اگر فقط برای لاغری ورزش می کنید در اشتباهید
bltآوای خزر : مغز خود را دوباره سیم پیچی کنید!
bltآفتاب : حتی یک ضربه مغزی خفیف هم خطر سکته را به همراه دارد
bltشفا آنلاین : 3 نوشیدنی که فشار خون را به سرعت تنظیم می کند
bltایران آنلاین : با چه نشانه هایی بفهمیم افسرده ایم/ راه های دور ماندن از افسردگی
bltسایت جماران : برای جلوگیری از افسردگی چه کنیم؟
bltمهر نیوز : چگونه بدانیم افسرده ایم/ راه های دور ماندن از افسردگی
bltپارسینه : چند ساعت بخوابیم تا فشارخونمان بالا نرود؟
bltصدا و سیما : کدام دارو ها باعث افزایش فشار خون می شوند؟
bltزومیت : همه چیز درباره ی رژیم غذایی سم زدایی
bltبرنا نیوز : این نوشیدنی دوهفته ای شکم را کوچک می کند
bltنامه نیوز : فواید شگفت انگیز لبخند زدن
bltبرنا : ویتامین هایی برای تخفیف علائم افسردگی
bltهفت صبح : 3 نوشیدنی که فشار خونتان را تنظیم می کند
bltتندرست نیوز : 3 نوشیدنی که فشار خونتان را به سرعت تنظیم می کند
bltآفتاب : استرس چه بلایی بر سر شما می آورد؟
bltصدا و سیما : عوارض استرس زیاد




 |  درباره ما |  ارتباط با ما |  تبلیغات |  آخرین پستها |  تیتراخبار |  خبرگزاریها |  صفحه اصلی | 

مخبر جامعترین و بزرگترین سایت جمع آوری اخبار ایران می باشد که توسط موتور هوشمند جمع آوری و پیش پردازش اخبار هزاران فید خبری را جمع آوری نموده و در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
مخبر هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده نخواهد داشت.