مخبر - 1397/11/22 - شرکت های خلاق با استراتژی بازاریابی دیجیتال آشنا می شوند

شرکت های خلاق با استراتژی بازاریابی دیجیتال آشنا می شوند
برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق معاونت علمی برای شرکت های خلاقی که در نظر دارند در کارگاه «بازی با استراتژی های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال» شرکت کنند تخفیف 50 درصدی اختصاص داده است.
شرکت های خلاق با استراتژی بازاریابی دیجیتال آشنا می شوند

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، کارگاه «بازی با استراتژی های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال» توسط سامانه تأمین مالی کارن کراد برگزار می شود. برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق معاونت علمی برای شرکت های خلاقی که در این رویداد حضور پیدا می کنند تخفیف 50 درصدی را در نظر گرفته است.

این کارگاه به موضوعاتی چون تفهیم طراحی کمپین؛ روند اجرایی در تیم بازاریابی دیجیتال؛ طرح مسئله و شبیه سازی بازار و فرآیند؛ تعریف و تشریف مفاهیم بازاریابی و استراتژی؛ توان به شناخت، جایگاه یابی و عملکرد هریک از مفاهیم و اصول در استراتژی بازاریابی می پردازد.

از دیگر موضوعاتی که در کارگاه «بازی با استراتژی های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال» مطرح می شود می توان به دیدگاه و ترندهای بازاریابی با حوزه های فروش، برندینگ، مشتری؛ بررسی نمونه های حاضر در دنیای آنلاین و آفلاین و همچنین استراتژی از نگاه بیزینس، بازاریابی و بازاریابی دیجیتال اشاره کرد.

در برگزاری این کارگاه به کسب تجربه مبتنی بر واقعیت بازار و اشتراک گذاری دانش و مهارت های آزموده شده توجه شده است. شرکت کنندگان این رویداد پس از حضور در کارگاه بازی با استراتژی های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال در قدرت تصمیم گیری، تفکر استراتژیک و بهره وری در جایگاه متخصص و مدیر ارشد مجموعه خود را توانمند می شوند.

شرکت های خلاق می توانند با استفاده از حمایت برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق معاونت علمی از تخفیف 50درصدی حضور در کارگاه «بازی با استراتژی های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال» بهره ببرند.

27 بهمن ماه نخستین بخش از این کارگاه است که دانشکده فنی دانشگاه تهران میزبان آن خواهد بود. بخش دوم آن نیز با عنوان «تجربه طراحی کمپین در یک روز کاری» اول اسفندماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

169 / 279

محتوای این خبر به صورت خودکار از سایتهای مورد تایید ج.ا دریافت شده و بدون هیچ دخل و تصرفی نمایش داده می شود. اگر به هر دلیلی نیاز است که خبر حذف شود، لطفا از این لینک استفاده نمایید تا در اسرع وقت اقدام شود.
کلیدواژه های این خبر
فناوری   مهارت   تخفیف   شبیه سازی   بهره وری   معاونت علمی   برندینگ   زیست بوم   کمپین   دیدگاه   بازاریاب   بازار   آنلاین   دانشگاه تهران   حضور  
اخبار مرتبط
در صورت عدم تصویب لوایح چهارگانه، شرکت های دانش بنیان در تحریم چه می کنند؟
نامه نیوز
ایده های ارزان بازاریابی برای رونق کسب وکار
زومیت
پیشنهاد اجرایی برای اتحاد استراتژیک بانک ها
فصل تجارت
معرفی شهرهای برتر دنیا در توسعه استارت آپ
نصف جهان
6 پیشنهاد اجرایی برای اتحاد استراتژیک بانک ها
ایران اکونومیست
استفاده از تخفیف ویژه شرکت های دانش بنیان در یک رویداد علمی
ایسکانیوز
استفاده از تخفیف ویژه شرکتهای دانش بنیان در یک رویداد علمی
مهر نیوز
صنعت و بازار رنگ و رزین به دنبال تسهیل درتبادل فناوری است
ایسکانیوز
240 میلیون تومان جایزه نقدی برای برندگان چهارمین المپیاد تکنسین های ایران
موبنا
چگونه رویداد خود را در رسانه های اجتماعی به بازار عرضه کنیم
دریک آنلاین
تقدیر از روسای شعب موفق بانک سامان
ایران اکونومیست
هرآنچه درباره طراحی سایت باید بدانید
زومیت
برگزاری «مسابقه ملی توانمند» در بهمن و اسفند ماه سال جاری
برنا
فضانوردان برای حضور روی کره "ماه" آماده می شوند + عکس
سایت جماران
روسای موفق شعب بانک پارسیان تقدیر شدند
تیتر20
معرفی پنج شعبه برتر بانک توسعه صادرات
فصل تجارت
دوره های فرایند كسب و كارهای اینترنتی برگزار می شود
بنیاد ملی نخبگان
کارآفرینان با توجه به برندسازی و بازاریابی بین المللی، ایران می توان به قطب صنابع نوظهور منطقه تبدل شود.
ایسکانیوز
تبدیل شدن به قطب صنایع نوظهورمنطقه با برندسازی و بازاریابی بین المللی
ایسکانیوز
خرید فله ای زعفران ایرانی توسط تجار اسپانیایی
اتاق خبر
تولیدباسود کم برای ایران،بسته بندی باسود بالابرای خارجی ها
بولتن نیوز
تولید با سود کم برای ایران، بسته بندی شیک با سود بالا برای خارجی ها
نسیم
90 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم نیست
ریشه
اکثر مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم نیست
دریک آنلاین
کنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ در دانشگاه تهران برگزار شد
ایسنا
کلانتری: فهم نظری عمیقی از فضای مجازی نداریم/ جهانگرد: اقتصاد پلت فرم بدون وجود «نت ورک» ملی به وجود نمی آید
خبرگزاری دانشجو
برخی مسوولان فضای مجازی را به پیام رسان تقلیل داده اند
فصل اقتصاد
«اقتصاد د ا نش بنیان»؛ عبارتی که ایران به ادبیات سازمان ملل وارد کرد
فارس
تبلیغات آنلاین و چاپی؛ دو بال بدون انحصار
همشهری آنلاین
مناطق آزاد ظرفیت بالایی در صنایع فرهنگی و خلاق دارند
ایسکانیوز
اخبار مرتبط
bltنامه نیوز : در صورت عدم تصویب لوایح چهارگانه، شرکت های دانش بنیان در تحریم چه می کنند؟
bltزومیت : ایده های ارزان بازاریابی برای رونق کسب وکار
bltفصل تجارت : پیشنهاد اجرایی برای اتحاد استراتژیک بانک ها
bltنصف جهان : معرفی شهرهای برتر دنیا در توسعه استارت آپ
bltایران اکونومیست : 6 پیشنهاد اجرایی برای اتحاد استراتژیک بانک ها
bltایسکانیوز : استفاده از تخفیف ویژه شرکت های دانش بنیان در یک رویداد علمی
bltمهر نیوز : استفاده از تخفیف ویژه شرکتهای دانش بنیان در یک رویداد علمی
bltایسکانیوز : صنعت و بازار رنگ و رزین به دنبال تسهیل درتبادل فناوری است
bltموبنا : 240 میلیون تومان جایزه نقدی برای برندگان چهارمین المپیاد تکنسین های ایران
bltدریک آنلاین : چگونه رویداد خود را در رسانه های اجتماعی به بازار عرضه کنیم
bltایران اکونومیست : تقدیر از روسای شعب موفق بانک سامان
bltزومیت : هرآنچه درباره طراحی سایت باید بدانید
bltبرنا : برگزاری «مسابقه ملی توانمند» در بهمن و اسفند ماه سال جاری
bltسایت جماران : فضانوردان برای حضور روی کره "ماه" آماده می شوند + عکس
bltتیتر20 : روسای موفق شعب بانک پارسیان تقدیر شدند
bltفصل تجارت : معرفی پنج شعبه برتر بانک توسعه صادرات
bltبنیاد ملی نخبگان : دوره های فرایند كسب و كارهای اینترنتی برگزار می شود
bltایسکانیوز : کارآفرینان با توجه به برندسازی و بازاریابی بین المللی، ایران می توان به قطب صنابع نوظهور منطقه تبدل شود.
bltایسکانیوز : تبدیل شدن به قطب صنایع نوظهورمنطقه با برندسازی و بازاریابی بین المللی
bltاتاق خبر : خرید فله ای زعفران ایرانی توسط تجار اسپانیایی
bltبولتن نیوز : تولیدباسود کم برای ایران،بسته بندی باسود بالابرای خارجی ها
bltنسیم : تولید با سود کم برای ایران، بسته بندی شیک با سود بالا برای خارجی ها
bltریشه : 90 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم نیست
bltدریک آنلاین : اکثر مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم نیست
bltایسنا : کنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ در دانشگاه تهران برگزار شد
bltخبرگزاری دانشجو : کلانتری: فهم نظری عمیقی از فضای مجازی نداریم/ جهانگرد: اقتصاد پلت فرم بدون وجود «نت ورک» ملی به وجود نمی آید
bltفصل اقتصاد : برخی مسوولان فضای مجازی را به پیام رسان تقلیل داده اند
bltفارس : «اقتصاد د ا نش بنیان»؛ عبارتی که ایران به ادبیات سازمان ملل وارد کرد
bltهمشهری آنلاین : تبلیغات آنلاین و چاپی؛ دو بال بدون انحصار
bltایسکانیوز : مناطق آزاد ظرفیت بالایی در صنایع فرهنگی و خلاق دارند
پستهای شبکه های اجتماعی مرتبط





 |  درباره ما |  ارتباط با ما |  تبلیغات |  آخرین پستها |  تیتراخبار |  خبرگزاریها |  صفحه اصلی | 

مخبر جامعترین و بزرگترین سایت جمع آوری اخبار ایران می باشد که توسط موتور هوشمند جمع آوری و پیش پردازش اخبار هزاران فید خبری را جمع آوری نموده و در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
مخبر هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده نخواهد داشت.